woensdag 20 juni 2012

En toch wil IK de laatste zijn ...;-)

ik, zijnde de blogschrijfster Fabienne dus...;-))

baasjes wil is wet zeggen ze weleens en dus MOEST ik 'het laatste woordje van Piet en Willy' wel plaatsen ;-)) letterlijk dus ! ;-)

Ik vind het uiteraard super dat ze langs deze weg iedereen nog eens willen bedanken voor alle aandacht enzo maar de echte eer komt hun toe !

Zij hebben de afgelopen weken kosten, tijd nog moeite gespaard om deze prachtige belevenis tot een goed einde te brengen... Zij hebben samen met hun familie gezorgd dat de puppies een prachtige start kregen.... Zij stonden dag en nacht klaar, omringden Tara en haar pups met de grootst mogelijke zorg en geen enkele inspanning was hen teveel om deze prachtige schatjes een liefdevolle start te geven...

Daarnaast staken zij heel veel energie en tijd in het vinden van verantwoordelijke nieuwe baasjes voor de pups, zij hebben hen begeleid bij hun keuze voor een pup, hun deur stond altijd voor ze open en zij verwelkomden iedereen met heel veel warmte in hun huis...
Geloof me ; die eerste 8 weken zijn intens !!!! zeker als je het met dergelijke inzet en liefde doet !

Ik ben er dan ook trots op dat ik mijn steentje kon bijdragen door voor hun deze blog bij te houden en zo alle hovawartvrienden kon laten mee genieten van dit prachtige wonder !
Ik heb het met heel veel liefde en vriendschap gedaan en ben er trots op zulke fijne mensen tot mijn vrienden te mogen rekenen...

Liefs Fabienne

1 opmerking:

  1. Beste allemaal,

    Wij zijn één van de gelukkige gezinnen die zo'n klein wondertje in ons huis mogen opnemen. We hebben Benji dinsdag opgehaald. De eerste dag was wel enorm wennen. Eerst in de auto, vervolgens een nieuwe omgeving en dan ook nog kennis maken met een hele grote zwarte hond en twee hele verbaasde katten....

    Maar na 1 nachtje slapen was Benji uitgerust en een beetje gewend aan alle nieuwe dingen. Hij is zelfs onze oude hond Jip aan het uitdagen en durft hij al heel voorzichtig in de buurt van de katten te komen.

    De kinderen zijn dol op hem en mogen hem om de beurt eten geven en "uitlaten" op het gras.

    Via deze weg wil ik Willy en Piet enorm bedanken voor dit wondertje en ook Fabienne voor de mooie blog, we hebben er echt heel veel aan gehad tijdens het wachten....

    Ik zal snel een update geven van de eerste weken van Benji bij ons thuis.

    Liefs Marian Jansen

    BeantwoordenVerwijderen