vrijdag 8 juni 2012

puppies groeien, puppies stoeien ....;-)

als het weer het toelaat zijn ik en mijn schatjes tegenwoordig héél vaak buiten te vinden ! uiteraard is daar weer heel wat nieuws te ontdekken en mijn ukkies vinden het helemaal geweldig.

Natuurlijk moeten ze goed in de gaten worden gehouden want niks is veilig voor die tandjes en dat bekje waarmee ze nu alles gaan ontdekken ! en dus hebben wij (ikke en oma Luna) het er maar druk mee !! maar het is natuurlijk wel heel gezellig zo met z'n allen in de tuin...



Ondertussen groeien die kleine monstertjes als kool ; dit weekend zijn ze precies 6 weekjes oud en het gaat nu echt snel ! ik tracht zoveel mogelijk van het hele stel te genieten want ik ben er me van bewust dat het afscheid hoe langer hoe dichterbij komt.....

We krijgen nu ook heel veel bezoekers over de vloer en iedereen is natuurlijk dol-enthousiast ! mijn kanjertjes zijn dan ook helemaal geweldig natuurlijk, ze vertederen iedereen die ook maar even in hun buurt komt... En het moet gezegd ; ik krijg best ook veel aandacht van het bezoek ; ze vinden me allemaal een super mama en de complimentjes vliegen me om de oren ;-)) leuk uiteraard !!

Deze week zijn de kleintjes ook gechipt en ik was reuzetrots op ze ! ze hebben zo goed als geen kik gegeven en het was toch best wel een beetje eng, zo'n dikke naald die onder die kleine vachtjes wordt ingebracht, brrrrr.... Ik wou dat ik het ze had kunnen besparen...Maar ze hebben zich echt heel keurig gedragen!

De melkbar raakt intussen ook stilaan 'opgedroogd'..... Het was best even wennen en zo af en toe komen ze nog eventjes zuigen maar ik voel zelf ook wel dat het bijna over is nu. En om heel eerlijk te zijn, die scherpe tandjes begin ik zo langzamerhand ook wel een beetje moe te worden..;-)
maar niet getreurd hoor ; ze vullen hun buikjes tegenwoordig maar al te vlot met die brokjes ! als ze net gegeten hebben hebben ze allemaal van die lekkere ronde buikjes, kleine dikkertjes zijn het dan !

Het gaat dus nog steeds heel erg goed met de prinsjes en prinsesjes !
dit weekend komt er wellicht opnieuw bezoek dus ik ben er zeker van dat jullie straks weer kunnen genieten van leuke foto's en filmpjes...

Ik meld me snel weer...Liefs van mama Tara en haar kroost...


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten