woensdag 30 mei 2012

4 weekjes zijn ze nu...

wat vliegt de tijd !!!!
ondertussen werden mijn  kleine rakkers voor de tweede keer ontwormd, en dat ging eigenlijk verbazend goed ! ;-)

de pups worden steeds speelser, zijn ook langere periodes wakker nu en vinden het heerlijk rond te stappen in hun huisje, lekker te rollebollen met elkaar en alle nieuwe dingen om hun heen te ontdekken.
hun huisje is nu ook uitgebreid met een puppy-ren, daar kunnen ze lekker ravotten...

Ze gaan steeds meer eten en dat laat zich ook zien aan de stoelgang !! ;-) die kleine monstertjes produceren wel één en ander !
Ik ben druk doende dat allemaal en beetje in goede banen te leiden want ze worden nu toch af en toe wel een beetje ondeugend en dan moeten ze soms even tot de orde worden geroepen ! ;-) maar als ze dan lekker zijn uitgeraasd kunnen ze toch weer zooooooooo lief en aanhankelijk zijn, daar smelt ik telkens weer voor natuurlijk...

Ook de bezoekers (en dat waren er best veel afgelopen weekend), zijn helemaal verliefd op mijn prinsjes en prinsesjes !!! gelukkig maar ;-)
want straks gaan mijn lieverdjes daar wonen  en ze kunnen dus maar beter heel goed voor ze zorgen of anders krijgen ze met mij te doen !!!

maar daar denken we nog eventjes niet aan, ze blijven toch nog een paar weekjes heel dicht bij mij en daar ga ik heel hard van genieten... ik spreek jullie gauw weer ! liefs Tara en de puppies..


Samen eten, gezellig toch ...!

blondjes, netjes op een rij......

wij willen er uit !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten