donderdag 22 maart 2012

Anything worth having, is worth waiting for....

is toch mooi gezegd , niet ???? ;-)

Samen met jullie , mijn mama, vrouwtje en baasje tel ik ongeduldig de dagen af naar de echo... Ondertussen heeft mama me haarfijn uitgelegd wat er staat te gebeuren en ik ben er dan ook helemaal klaar voor ! ;-)
Maar omdat ik uit ervaring weet dat het lange wachten soms toch wel een beetje gaat vervelen heb ik nog een klein "toemaatje" voor jullie allemaal !!
We kregen van de baasjes van "mijn verloofde" nog enkele leuke foto's doorgemaild en uiteraard willen we die graag met jullie delen !
toen ik ze onder ogen kreeg moest ik toch weer even wegdromen ; wat een knapperd is het toch hé !!!!
en wat een mooi stel vormen wij samen !!!
daar moeten wel mooie babies van komen ;-)

geniet nog maar even mee...











En dan nog enkele van ons samen....




Zo, dit waren ze... prachtig hé !!!

ik ga nog even dromen hoor....;-) tot gauw ! luie poot van Tara !

3 opmerkingen:

  1. Voor ons nog 5 nachtjes slapen,totdat we te horen krijgen of ze zwanger is.
    Best spannend!!

    Maar het is het wachten waard,wat een mooi stel zo samen,we genieten er nu al van.

    Gr. Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hè, das me een grote vent, en dan vonden ze mij te dik, jaja. Nu krijg ik minder te eten van het vrouwtje, terwijl die verloofde van jou, in vol ornaat naast je zit, zusje ik moet toch eens een hartig woordje met je spreken.
    Ben zo benieuwd naar de echo uitslag, want een van jou dochters krijgt hier onderdak, nou maar hopen dat ze niet te veel van jou boeven streken erft, want de wondjes in m'n nek zijn net genezen, je bent ook een echte meid.

    Groet van broer Mackenzie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een spannende dag,maar je hebt ons heel blij nieuws gebracht Tara....nou meisje gefeliciteerd nu is is is het echt,ga maar lekker genieten van je zwangerschap.

    Je vrouwtje houdt ons helemaal op de hoogte.
    We komen gauw nog even langs,voordat je de pups krijgt.

    Gr. Pascale

    BeantwoordenVerwijderen