woensdag 28 maart 2012

woensdag 28 maart, fotoshoot !

omdat het vandaag zo'n lekker weertje is heeft vrouwtje de camera nog eens bovengehaald ! ze heeft trouwens beloofd dat ze vanaf nu regelmatig foto's zal gaan maken van mijn groeiende buikje want naar het schijnt zouden jullie daar nogal nieuwsgierig naar zijn ? ;-)

Ik kan me er nog niet echt een voorstelling van maken maar als ik mama mag geloven dan gaat dat buikje straks wel serieuse proporties krijgen ! die kleine puppietjes gaan nl. vanaf nu heel hard groeien en dan hebben die hoe langer hoe meer ruimte nodig natuurlijk....En dat heeft dan weer tot gevolg blijkbaar dat m'n buik zal gaan groeien en uitzetten ! ik weet niet of ik daar nu zo onverdeeld gelukkig mee ben ;-) maar 't is voor een goed doel dus dan moet het maar hé !

In ieder geval : ik lig er nu nog niet van wakker, wat komen moet dat komt toch wel ! ;-)
Voorlopig geniet ik nog met volle teugen van dit heerlijke, zonnige weertje ! Doei !!!!

oogjes dicht..... Aan het dagdromen ???

samen met mama Luna hou ik hier alles in het oog !

daar heb je vrouwtje alweer met die camera !

ja, ja.... ik heb je heus wel gezien !

voorlopig nog een slanke meid...

aan de wandel...

pffffff... van dat poseren wordt ge ook wel moe hoor !

4 opmerkingen:

  1. Nou Tara je ziet er inderdaad nog super slank uit,maar net wa jou vrouwtje egt,daar zou snel verandering in kunnen komen.

    Geniet maar lekker van het zwanger zijn.
    Wij kijken van een afstandje mee hoe je groeit.

    Tot gauw we Komen snel even buurten voordat je mama wordt.

    Veel liefs van een toekomstige puppy ouder.

    Richard en Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Hallo Tara,

      we doen nog een poging om op je blog een berichtje te publiceren....
      Leuke blog trouwens!!
      We zijn heel heeeeeeel erg benieuwd naar je pupjes!!
      Hopelijk zit er voor ons een mooi zwart blond 'meisje' bij!!
      Als de pups er zijn komen we heel gouw kijken.
      Geniet van tevoren van deze wondere periode en laat je maar lekker verwennen. Als voor jou de zon gaat schijnen dan doet die dat voor ons ook en kunnen we samen van het warme weer genieten, weliswaar op afstand....
      Dag lieve Tara,
      tot gauw,
      Hans en Rita

      Verwijderen
    2. blij dat het jullie uiteindelijk ook is gelukt een berichtje achter te laten, Hans en Rita !!!

      groetjes !

      Verwijderen