dinsdag 27 maart 2012

hebben we iets te vieren ?????

Vandaag hadden we al om 9 uur een afspraak bij de dierenarts voor de echo. Omdat mama me alles haarfijn had uitgelegd wist ik wat er komen ging en was dus zoals altijd héél relaxed !
Dan moest je mijn vrouwtje zien !! ;-) die was echt wel zenuwachtig ;-) ze probeerde het nog te verbergen maar mij maakt ze niks wijs hoor !
Ik mag dan wel alle symptomen van een zwangere dame vertonen, zeker was ze nog lang niet ! ;-)

In eerste instantie kon de dierenarts niet meteen iets zien, nu ja... enkel dat mijn blaas blijkbaar helemaal vol zat ! ;-)
had vrouwtje niet zo'n haast gehad dan had ze er misschien nog aan gedacht om mij eerst even uit te laten... Niet dus !
In ieder geval ; we moesten dus eerst even een sanitaire stop maken volgens de dierenarts.
Gelukkig hoefde dat niet lang te duren want ik moest dus wel DRINGEND !;-)

Daarna konden we niet snel genoeg weer binnen zijn, ik moet toegeven ; zo onderhand werd ik ook best een beetje nieuwsgierig ;-)
tenslotte voel ik me de laatste weekjes toch niet helemaal als anders ; het rommelt een beetje in mijn buikje, ik ben best wel een beetje moe en ik lijk altijd en overal wel te kunnen slapen en daarnaast heb ik ook hoe langer hoe meer trek in eten !!! Toch wel iets aan de hand dus ???
In ieder geval ; met die lege blaas werd het plots wel héél duidelijk ; er zitten wel degelijk kleine "wondertjes" in dat buikje !!!!!! HOERA !!!!!
Vrouwtje werd er zowaar even stil van !

dus JA !!!!!!! (tromgeroffel)..... we hebben ZEKER iets te vieren !
ontkurk dat flesje dus maar ;-))

Die knappe gozer uit Duitsland heeft zijn taak zoals verwacht met verve volbracht, ik wist het wel ! wedden dat ie héél trots zal zijn ???

Vrouwtje vroeg nog even of de dierenarts ook kon zien hoeveel puppietjes er daarbinnen rondzwemmen maar daar deed ze liever geen uitspraak over omdat dat toch niet makkelijk te tellen blijkt...
Nu ja ; alles zag er gezond en wel uit en da's tenslotte het allerbelangrijkste !
we laten ons gewoon verrassen !

Samen met jullie allemaal kan ik nu gaan aftellen....
Rond 30 april worden de kleintjes verwacht ! Baasje weet dus wat gedaan ; hij kan de handen uit de mouwen steken een aan de werpkist gaan beginnen... Tenslotte wil ik wel een mooi nestje voor mijn puppies want zoiets kostbaar gaan wij met de beste zorgen omringen !
En vanaf vandaag ga ik dus heerlijk genieten van mijn status als zwangere dame ;-) ik laat me schaamteloos verwennen want tenslotte krijg ik straks een hele klus te klaren, althans.... dat krijg ik hier te horen van mijn mama.
Die was overigens ook in de wolken met het leuke nieuws want nu wordt zij oma !
Ik hoop in ieder geval dat jullie ook allemaal erg blij zijn en vol verwachting gaan aftellen naar het moment van de geboorte.. Uiteraard houden we jullie ondertussen graag op de hoogte en vrouwtje heeft beloofd om de groei van mijn buikje op foto vast te leggen. Blijkbaar moet ik nog een beetje zwaarder worden vooraleer die kleine ukkies daar van binnen klaar zijn om de wereld te begroeten ;-)
Niet dat ik daar iets op tegen heb hoor ; ik ben ervan overtuigd dat ze me hier in de watten gaan leggen en ik ben vast van plan om me al die aandacht, extra knuffels en niet te vergeten extra food !!! ;-) te laten welgevallen !

En nu ben ik hoogdringend toe aan een dutje want puppies maken ; ge wordt daar echt wel MOE van !!!
ik spreek jullie gauw weer, liefs Tara (en de puppietjes !!!! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Nou zusje, dat hebben jij en die vrijer van je mooi gefikst zogezegd, een buikje vol kleine Taratjes en Carlootjes, dat wordt een hele happening zo rond 30 april, je weet het wel uit te kienen hoor, naar je vrijer op schrikkeldag en op een koninklijke dag kleintjes krijgen. We kijken er met veel vreugde naar uit.

    Groet en knuffel van je broer Mackenzie

    BeantwoordenVerwijderen