vrijdag 2 maart 2012

even ter aanvulling..

Vrouwtje fluisterde me zopas in het oor dat ik helemaal vergeten ben te vermelden dat "mijn verloofde" Carlo best ook wat op zijn palmares staan heeft....;-)
ik ben dan misschien wel "beste teef" geworden hier op de clubmatch maar die knappe Duitse kerel is maar liefst
Duits VDH Kampioen geworden in Dortmund in 2010 !!!!
Toch wel een hele knappe prestatie, niet ?

En dan hebben we in de archieven ook nog enkele leuke fotookes terug gevonden....
die wilde ik jullie zeker niet onthouden !

als eerste nog even een puppiefoto van mijzelf,wat een schatje hé !

dan een leuke uit mijn pubertijd, samen met 2 broertjes op de foto

Deze mocht uiteraard ook niet ontbreken ; puppie Tara met mama Luna !

eeeeuuuuuuchhhhh...... zonder woorden dus ;-)

en natuurlijk gaan we ook heel graag wandelen !


zo....ik hoop dat jullie weer genoten hebben ! binnenkort komt mijn volgende blogje eraan, daarin vertel ik alles over onze trip naar Duitsland, de ontmoeting met Carlo en ja hoor........de dekking !!! ;-)
tot gauw !!!!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed en kunnen we op een afstand toch alles volgen.

    Fabienne,dit heb je weer goed gedaan zeg,om trots op te zijn.


    Groetjes Richard en Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt !!! fijn dat jullie het leuk vinden en ik doe het uiteraard met héééééél veel plezier !! groetjes Fabke

      Verwijderen