donderdag 1 maart 2012

voorstelrondje

hallo lieve lezers !

Ik ben Tara, een knap, blond hovawart-dametje !

Samen met mama Luna woon ik bij onze mensenbaasjes Piet en Willy. Die zijn heel erg gek op ons en we worden door hen dan ook echt in de watten gelegd !

Ik werd geboren op 12 juni 2009 en was het enige blonde pupje in het nest !


Uiteraard trok dat meteen de aandacht en de ganse familie viel dan ook als een blok voor mij ;-) Omdat er toch al was beslist dat ze één pup zouden aanhouden was de keuze dus snel gemaakt, ik zou blijven !!!
.....en zo deed ik mijn intrede ten huize Sterks !

Ik was eerst wel een beetje triest toen mijn broertjes en zusjes één na één het nest verlieten maar gelukkig was mama steeds in de buurt om mij te troosten... En algauw werd duidelijk dat er nog wel enkele klaar stonden om mij lekker te knuffelen en met mij te spelen !

Ik had dus een hele leuke puppietijd, ik mocht overal mee naar toe en iedereen vond mij schattig, lief en onweerstaanbaar !





Al een geluk dat mama Luna mij af en toe even tot de orde riep want je zou voor minder naast je schoenen (poten) gaan lopen ;-)

Ja.....mama was best wel streng soms, maar ze had altijd wel het beste met me voor.

Gelukkig verliep ook mijn pubertijd zonder al te grote problemen, ik probeerde zo nu en dan wel eens de "dolle Mina" uit te hangen maar mama's goede voorbeeld bracht me als snel weer op het juiste pad !

Net als mama Luna ben ik overigens goed waaks (ik ben een hovawartje of wat dachten jullie ??;-)) maar verder heel erg lief, zeker naar kinderen toe !
En ondertussen ben ik dus al ruim 2 en een half.... Samen met de baasjes ging ik naar de trainingen waar ze probeerden mij nog betere hovawartmanieren bij te brengen ;-) en zo af en toe ging ik met vrouwtje ook een showtje lopen.


Mijn "hoogtepunt" kwam er tijdens de clubmatch van de HVN in oktober 2011 :
ik kreeg een heel mooi rapport van de keurmeester en werd "beste teef van de show" !


Wat was iedereen trots op mij !!!!
ik snapte alle drukte niet zo goed maar vond alle aandacht natuurlijk wel héél erg leuk....

Er waren op dat moment eigenlijk al vage plannen voor een eerste nestje met mij maar die werden toen plots wel wat concreter. Mijn mensenbaasjes vonden dat ik dus best wel een waardevolle bijdrage kon leveren aan het hovawartbestand ;)

En dus gingen ze op zoek naar een knappe, lieve en attente vriend voor mij !
Het heeft nog best wat voeten in de aarde gehad maar uiteindelijk hebben ze hem gevonden in Duitsland !

Ik moet toegeven ; ze hebben best wel smaak die tweevoeters ;-)




Mijn 'blind-date' gaat door het leven met de welklinkende naam Carlo vom Goldbergersee...Wat een mondvol hé ! ;-)

Zo op de foto te zien kan hij me in ieder geval wel bekoren ;-)) nu maar afwachten hoe het allemaal meevalt als we mekaar straks in het echt gaan ontmoeten ...... Ik heb eerlijk gezegd wel al een beetje vlindertjes in de buik...;-) oeps !

Tot zover dus dit eerste berichtje... Binnenkort vertel ik jullie hier alles over mijn rendez-vous met den Carlo !
dikke poot van jullie vriendinnetje Tara !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten