woensdag 25 april 2012

de laatste loodjes.....

wegen het zwaarst zeggen ze altijd..... En ik moet "ze " zowaar gelijk geven ;-)

Ondertussen ben ik dus ruim 8 weekjes zwanger en dat begint effectief te wegen, zowel letterlijk als figuurlijk !
Ik denk dat die druktemakertjes in mijn buikje het zo stilaan ook wel gezien hebben ..;-)
ze zorgen in ieder geval voor heel wat beweging !

Hun eigen bewegingsruimte zal natuurlijk ook wel vrij beperkt geworden zijn vermoed ik...
Zo voelt het anders wel ! en tenslotte zijn ze nu onderhand wel bijna helemaal klaar voor die grote onbekende wereld !

Wat mij betreft mogen ze trouwens ook stilaan wel geboren worden. Ik voel me een beetje moe en lusteloos de laatste dagen en het gaat steeds moeilijker om me op een iets of wat elegante manier te verplaatsen ! ik lijk wel een waggelende eend ;-)

Lange wandelingen zijn niet meer aan mij besteed, het liefst lig ik heerlijk languit een beetje te soezen.
Volgens mama is dat gelukkig niet meer dan normaal.. ik begon me zowaar al een beetje zorgen te maken over mijn conditie !

En daarnaast ben ik gewoon ook heel erg benieuwd natuurlijk ! het is nu echt wel spannend en ik kan haast niet wachten tot mijn kleintjes er eindelijk zullen zijn !

Om heel eerlijk te zijn ; ik zie wel een klein beetje tegen die bevalling op, hoe zal dat allemaal verlopen ??? Maar dan is mama er weer om me snel gerust te stellen...
ok,.. het is natuurlijk niet niks zo'n bevalling maar aan het eind van de rit ben je naar ik hoor zoooooooooo blij en gelukkig als je die pupjes knusjes bij mekaar ziet liggen, dat je in één klap alles vergeet en alleen maar wil genieten van zoveel moois.
En daar kan ik me inderdaad wel iets bij voorstellen !
Ik weet in ieder geval nu al dat ik apetrots zal zijn op mijn kroost ! ;-)

Ze hebben hier nu ook de werpkist of "mijn huisje" helemaal klaar.
Baasje is de laatste dagen nog druk in de weer geweest maar sinds kort slaap ik nu ook daar. Zo kan ik alvast wennnen aan mijn toekomstige plekje voor de komende weekjes want ik zal natuurlijk niet weg te slaan zijn bij mijn puppewuppen ! ;-)


Ik moet zeggen, het bevalt me wel...




Lekker rustig en hoe je het ook draait of keert ; als ik me tegenwoordig ergens kan neer vleien is het voor mij al lang in orde !;-)


Ik denk dat jullie zo stilaan ook wel op hele hete kolen zitten dus we bevinden ons een beetje in hetzelfde schuitje... En ook hier thuis lopen ze zo stilaan op de tippen van hun tenen, dus ja.... ze mogen nu echt bijna komen !!!! ;-)

Ik weet dat jullie heel vaak aan me denken dus ik hoop dan ook dat jullie gaan meeduimen voor een probleemloze bevalling.
Van mijn kant beloof ik heel hard mijn best te doen om die kleine ukkies een prachtige start te geven en ik ben ervan overtuigd dat dit me gaat lukken !
Tenslotte ben ik omringd door mijn lieve mama en mijn enthousiaste, bezorgde baasjes... dus dit komt wel goed ;-)

En nu moeten jullie me echt excuseren want ik ga nog een beetje bijslapen,... zo kan ik straks uitgerust en vol goeie moed aan mijn taak beginnen !

het duurt nu echt niet lang meer !!!!!

7 opmerkingen:

  1. Lieve Tara en hun baasjes,


    Wij willen jou en de rest van de familie heel veel succes toewensen met jou bevalling.
    We zitten inderdaad op hete kolen!!

    Het komt goed, tot gauw om jou puppe kindjes te bewonderen.

    Veel liefs Richard en Pascale xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na zusje,

    Zo ik heb van m,n vrouwtje gehoord dat je een behoorlijk buikje hebt gekregen, met allemaal friemelende pupjes erin, nou als je het niet erg vind wacht ik nog even 8 weekjes op de komst van het drukke nichtje, en laat ik het bewonderen wel aan het vrouwtje over,

    Dikke lebber van je broer Mack

    Ps heel veel succes met de bevalling hoor, ooohhhh ben zo blij dat ik een man ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Tara en familie,

    Heel veel succes met de laatste loodjes.
    Straks natuurlijk heel veel plezier en geluk met je puppekinderen.

    Dikke knuffel Esther en Buddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Tara

    Ik hoop dat jij en je baasjes nog een paar daagjes goed kunnen slapen, want aan je buikje te zien gaan jullie het allemaal beredruk krijgen!
    Veel succes met je bevalling en geniet van je puppewuppies.
    Veel geduld aan de nieuwe baasjes, want eens ze er zijn wordt het wachten nog zwaarder ;).

    Knuff
    Stijn en Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Tara,

    We genieten van je mooie verhalen en leven met jou en je baasjes mee. Het komt nu wel heel dichtbij, maar alles is voorbereid en het gaat helemaal goed komen. We komen graag een keertje op puppievisite als dat uit komt en natuurlijk lezen we hoe het verder gaat met je (koninklijke?) pupkes.

    Ima en René

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Tara,

      afgelopen dinsdag zag je buikje er indrukwekkend uit! Ik kan me voorstellen dat je de puppy's graag wilt zien! Dan kun je ze lekker knuffelen en verzorgen. Nu spelen ze nog steeds een beetje verstoppertje en weet je niet welk pupje je welk trapje heeft gegeven en zich ondeugend gedraagt naar de andere puppy's.... Straks begint je zware taak van opvoeden en er lieve trouwe mensenvrienden van te maken. Ga d'r maar aanstaan.... Dat zal me wel eenklusje zijn.
      Lieve Tara sterkte met de bevalling. We zijn verschrikkelijk nieuwsgierig naar je nest en zullen dan ook zo snel mogelijk komen kijken als dat van je basjes mag!

      Hans en Rita

      Verwijderen
  6. Lieve Tara,

    Ik las net op facebook dat je puppekinderen er nu wel hee; snel uit willen.
    We wensen jou en je baasjes heel veel succes de komende uren

    Dikke knuffel Buddy en Esther

    BeantwoordenVerwijderen