zondag 29 april 2012

zoooooooooooo spannend !!!!

is het hier ! ;-)
ik doe mijn best rustig te blijven maar dat valt eigenlijk niet zo goed mee hoor ...

Tot nu toe voel ik me eigenlijk verbazend goed !
Door de stress en opwinding zit er wel een beetje een knoop in mijn maag maar voor de rest nog niks aan de hand hoor.
Ik denk eigenlijk dat die baasjes van mij er erger aan toe zijn ;-))
Ze lopen zo'n beetje rond als een kip zonder kop heb ik de indruk !

Eigenlijk laten ze me geen moment uit hun zicht ; met argusogen volgen ze alles en elke beweging die ik doe ! Volgens mama moet ik me daar niet teveel van aantrekken , ze zijn gewoon heel erg bezorgd zegt ze.... Daar kan ik me wel iets bij voorstellen maar wat mij betreft mag een beetje minder ook hoor ;-)

Sinds enkele nachten staat hier nu ook de "babyfoon" bij mij ! Mocht er dan iets gebeuren dan horen ze het blijkbaar meteen ...niet dat we vermoeden dat het allemaal zoooo snel zal gaan hoor, maar in ieder geval ; alle voorzorgen zijn getroffen ! ;-)
Ze hebben ook nog een nieuwe batterij gehaald voor de weegschaal want blijkbaar gaf de oude aan dat die aan vervanging toe was en dat kunnen we natuurlijk niet hebben ! ;-)
stel je voor !!

Ze houden hier ook erg goed bij of ik nog wel wil eten ! kan me niet meteen voorstellen dat ik dat NIET zou doen maar volgens mama hebben ze wel een punt ; blijkbaar ga je kort voor de bevalling soms je eten weigeren ???? Dat komt omdat je je maag en darmen helemaal leeg wil maken naar ik hoor ? Je zou je dan ook helemaal gaan ontlasten....
Raar hé ?? ;-)

In ieder geval ; zover is het nog niet, eten smaakt me voorlopig nog voortreffelijk !
Al doet mijn buikje soms wel een beetje raar, zo'n gebroebel daar van binnen...
En wat ik de laatste paar nachten ook soms doe is dat ik ga krabben in mijn werpkist, nestdrang noemen de baasjes dat ? Het is gewoon sterker dan mezelf, ik heb het idee dat ik een lekker, warm nestje moet gaan maken en ervoor moet zorgen dat alles goed ligt voor de komst van mijn kleine schatjes...Want die gaan nu echt niet lang meer op zich laten wachten, dat voel ik gewoon zelf ook wel !

Zo.... ik hoop dat jullie nog even kunnen genieten van deze laatste update ! wou jullie zeker de laatste nieuwtjes niet onthouden, vandaar dat ik me nog even meldde ;-)
De volgende keer dat we mekaar spreken kan ik jullie wellicht het relaas van mijn bevalling doen ! en dan zal ik hopelijk een hele trotse en fiere mama zijn !
liefs en tot heel gauw,
groetjes van een toch wel ietsiepietsie zenuwachtige Tara !




1 opmerking:

  1. Hoi allemaal
    Wij wachten ook allemaal met spanning af. Wij vinden het ook super spannend.
    Groetjes en succes
    Harrie en Marjelle en de kids

    BeantwoordenVerwijderen