woensdag 18 april 2012

ondertussen ruim 7 weekjes zwanger !

Hallo lieve mensen, hier ben ik nog een keertje ! ;-)

moet van 't vrouwtje even komen vertellen hoe ik me nu voel, blijkbaar zijn jullie daar best nieuwsgierig naar ??
Wel.... ik maak het nog steeds uitstekend !
Zo langzamerhand begint mijn buikje nu echt wel "dik" te worden ! had ik vroeger nog een mooi opgetrokken buikje, dan gaat nu stilaan alles een beetje "doorhangen" ;-)
Ook niet helemaal verwonderlijk natuurlijk want die schatjes daarbinnen groeien best wel hard en gaan dus steeds meer ruimte eisen... Als ik rustig lig te soezen kan je nu ook van buitenaf af en toe beweging zien !
heel fascinerend ! en daarnaast voel ik ze ook tekeer gaan zo af en toe, het lijken wel kleine voetballertjes ! ;-)
Ik ben me dus steeds meer van ze bewust, en dat nieuwe leven in mijn buikje voelt eigenlijk wel heel erg speciaal !
Het is natuurlijk ook allemaal nieuw voor mij en dus best even wennen maar volgens mama en mijn baasjes doe ik het uitstekend !
Soms voel ik me wel een beetje onzeker en denk ik aan wat nog allemaal komen moet maar gelukkig kan ik altijd bij mama terecht... Ik ben er zeker van dat zij heel erg met met mee leeft (zij wordt tenslotte ook wel voor de eerste keer oma !)en dat ze me straks met raad en daad zal bijstaan...

Maar ook de baasjes zijn heel erg lief voor me, ik wordt echt in de watten gelegd hoor ! Gelukkig is mijn dagelijkse portie ondertussen ook aan mijn steeds groter wordende behoefte aan eten aangepast ! ;-) Vorige week had ik nog even geprobeerd om de voer-ton om te kieperen om zo een extraatje te kunnen versieren maar da's me jammer genoeg niet gelukt ! ;-) Vrouwtje heeft die nu helemaal omhoog gezet, kwestie van tegen geen verrassingen aan te lopen zegt ze....Alsof ik zou durven ???.....;-)

Ik ben ook nog een keertje ontwormd, schijnt zo te horen... Gelukkig heb ik daar niet veel moeite mee.

En dan is baasje ook begonnen aan mijn "werpkist" ! ik had er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord maar mijn mama kende dat natuurlijk wel ... Het wordt dus een soort huisje, speciaal voor mij ! daar komen straks mijn kleintjes ter wereld als het allemaal goed gaat. Het wordt een veilig en warm nestje voor ons allemaal. De eerste weekjes zullen mijn puppekinderen nl. nog heel afhankelijk zijn van mij en zullen ze heel dicht bij mij in de buurt willen blijven. En op die manier kunnen we met z'n allen heel knus samen zijn ! lijkt me best wel een goeie uitvinding dus ;-)
baasje is er nu nog even druk mee maar als alles klaar is komen er zeker foto's ! het is ook de bedoeling dat ik er eerst nog een beetje kan aan wennen en daar ga rusten en slapen zodat het strakjes heel bekend terrein is voor mij en ik dus in alle rust daar kan bevallen.

Jullie weten uiteraard allemaal dat ik ben uitgeteld rond 30 april, hier in Nederland beter bekend als "Koninginnedag" ! Het zou natuurlijk best mooi zijn moest ik precies op die dag bevallen maar dat is niet echt te voorspellen... Het kan best zijn dat mijn babietjes het enkele dagen eerder voor gezien houden daarbinnen maar evengoed kunnen ze nog ietsje langer willen blijven. In ieder geval ; wat mij betreft zijn het straks allemaal sowieso kleine prinsjes en prinsesjes !!! ;-)
En iets zegt me dat jullie daar ook zo over denken !

Vrouwtje is alvast helemaal in the mood want speciaal voor de gelegenheid kocht ze een lekker warm dry-bed in onze nationale kleur oranje, versierd met zwarte hondenpootjes, te gek gewoon ! ;-))


ik denk dat we hiermee het meeste nieuws weer hebben gehad... Dit weekend maken ze nog enkele nieuwe foto's, die worden later dan ook weer hier geplaatst...
hopelijk zien jullie daar alweer een beetje duidelijker hoe mijn buikje groeit !
Voorlopig nog enkele kiekjes van de afgelopen dagen.
Veel kijkplezier alvast en tot gauw !!! liefs van jullie Tara..


ik ben een beetje moe !!!! ;-)

ik ben toch echt wel"mooi zwanger" hé ....

1 opmerking:

  1. Lieve Tara,,

    Zoals je daar zit,kun je echt zien,dat er kleine baby's in jou buik zitten.
    Wij zijn zo benieuwd hoe je er in het echt nu uit ziet....tot zondag en doe een lik aan je mama en knuffel aan je baasjes.

    Liefs Richard en Pascale

    BeantwoordenVerwijderen