vrijdag 6 april 2012

een nieuwe maand...

en dus komen we weer een beetje dichterbij de geboorte van de puppies !!!
ik voel me nog steeds geweldig, wel een beetje loom en moe maar dat mag de pret niet drukken ! ;-) ik geniet van alle aandacht, alle lekkernijen en mijn dutjes tussendoor!
Ik zal dringend vrouwtje eens tot de orde moeten roepen want die 'buikfoto's' die we jullie hebben beloofd mogen er nu zo stilaan wel aankomen, niet ???
Uiteraard zal ik daarvoor weer in "poseermodus" moeten aantreden maar ach.... ik gun jullie dat pleziertje wel ;-)
ze komen er dus ECHT aan hoor !!
zittend, staand, liggend....what-ever ! ;-)

In afwachting heeft Fabke (da's de Belgische dame van de weblog ;-) alvast een mooie fotobewerking gemaakt van mij en mijn mama!
We willen jullie nl. heel graag fijne en vrolijke Paasdagen wensen !
dikke poot van ons beiden en tot gauw hoors...

1 opmerking:

  1. Nou Tara ,

    Ik hoop dat je een mooie paase hebt gehad.
    We komen zondag 22 april nog even bij je kijken hoe jou buik is gegroeid.

    Veel liefs van Richard & Pascale

    En knuffel aan jou en aan Luna xx

    BeantwoordenVerwijderen