woensdag 11 april 2012

Ikke ben 6 weekjes zwanger !

en ik voel me nog steeds helemaal geweldig ! ;-)
Iedereen hier is super lief voor mij, de status van "zwangere dame" bevalt me dus wel degelijk.... ik sta in het middelpunt van de belangstelling en de baasjes zijn apetrots op mij. Wat wil je nou nog meer ?? ;-)

Ondertussen begint mijn eens zo strakke buikje echter wel een beetje door te hangen en dat was even schrikken ! maar als ik mama mag geloven hoort het er allemaal bij en is dit pas het begin. Ze vertelde me dat die kleintjes in mijn buik straks nog veel meer plaats gaan eisen en dat ik dus best nog wat zwaarder zal worden... Het zal me benieuwen !

Ik laat het gewoon maar op me afkomen heb ik besloten, het heeft echt geen zin om me vooraf zorgen te gaan maken. Daar heb ik trouwens ook helemaal geen zin in en tenslotte....
een dikke lijn is toch ook een lijn ?? ;-)
En eens mijn puppies er zijn zal ik dat beetje reserve best wel kunnen gebruiken !

Af en toe ben ik dus nog een beetje moe maar voor de rest voel ik me kiplekker ! vrouwtje zegt dan ook dat ik "straal" ! en dat doet een meisje goed natuurlijk ;-)

Het enige waarvoor ik wel eens op mijn donder krijg de laatste dagen, is het feit dat tegenwoordig alles wat maar enigzins eetbaar lijkt niet meer zo veilig is voor mijn hongerige maag ;-) Ik kan het ook niet helpen maar ik lijk dus altijd wel trek in eten te hebben ! Normaal heb ik er geen behoefte aan ergens iets te pikken maar vrouwtje moet dezer dagen echt wel uitkijken waar ze iets achterlaat want ik kan me zo moeilijk bedwingen ;-) en zelfs op wandeling zou ik durven iets meepikken.
Dan wordt vrouwtje boos want volgens haar is ECHT niet ALLES bestemd voor consumptie ! nu ja.... wie niet waagt niet wint natuurlijk ;-)
Maar gelukkig leggen ze me hier verder echt wel in de watten hoor !

Zoals beloofd zijn er dus enkele foto's van mij genomen, vooral dan om vanaf nu de groei van mijn buikje te kunnen volgen ! ik zou zeggen ; geniet ervan, voorlopig had ik nog de fut om rechtop te poseren ;-) wie weet wat de komende weekjes brengt...;-)

zwanger of niet, ik hou alles nog goed in de gaten hoor !

zie me eens netjes poseren ;-)

zo is het wel weer goed zeker ???

2 opmerkingen:

  1. Lieve Tara,

    We zijn blij om te horen dat het goed met je gaat en ja dat eten dat is echt iets voor zwangere Hovi's....

    Het wordt steeds spannender voor iedereen,wij hopen straks,dat je ons kan blij maken met een mooie reutje


    Wij zien inderdaad dat je buikje mooi aan het uitzakken is....niet treuren komt allemaal goed,kijk naar je mama,zei is ook weer mooi in model gekomen,dus het komt goed.
    Geniet van alle aandacht die krijg.
    Tot gauw,zoals ik al eerder schreef we komen gauw og even buurten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo lieve Tara,

      wat fijn dat het zo goed met je gaat en je ziet er inderdaad top uit!! De laatste loodjes komen er aan. Nog twee weken? Misschien lukt het ons om van tevoren nog even een keertje langs te komen. We gaan dat proberen in elk geval.
      Tara, houd je goed en geniet er ook maar van dat je nog zo verwend wordt!!
      groetjes,
      Hans en Rita

      Verwijderen